Thursday, February 16, 2012

2. Ginowan Boat Harbor

Hello Photographers!

Monday afternoon we met at Ginowan Boat Harbor. This park is on the 58 bypass, just south of the convention center. For some reason I felt that the little lighthouse needed to be in all my shots. It was a bright day so I put the circular polarizer on, which made the blue water stand-out. All of these photographs were bracketed and edited into HDR.

I look forward to our next photo tour.

Aloha!

こんにちはカメラマン ! 23 日午後、宜野湾市ボート港で会った。 この公園は 58 バイパス、コンベンションセンターのすぐ南にあります。 何かの理由で私は、ほとんどすべての私の打撃に灯台が必要と感じています。 それは、私は明るい日の円偏光板、青い水の立場からしたことにした。 これらの写真のすべての括弧で囲まれ、 hdr. に編集していました 私は私達の次のフォトツアーを楽しみにしています。 アロハ !!
私は訳が悪いですが残念。






Removed all colors except blue.


No comments:

Post a Comment